Saturday, December 31, 2011

Dear POD: Esok sudah 2012!!


Assalamualaikum...

DEAR POD

Ayoyo!

Esok sudah 1 Januari 2012??

Cepatnya masa berlalu!!!

Dah sudahlah saya tidak tahu mahu ambil jurusan apa tahun depan T.T

Any ideas???

Apa-apapun..

Di entri ini saya mahu ringkaskan tahun ini...

Pada tahun ini, saya belajar banyak benda...

Kenal ramai orang...

Dapat keputusan cemerlang..

Tidak tahulah macam mana tahun hadapan...

Cakap tentang kenal ramai orang...

Saya mahu senaraikan kawan-kawan baru saya sepanjang tahun ini XD

DI FACEBOOK
1) Hafiy Haikal (Selalu berborak dengan dia masa cuti ini)
2) Shucoury Shuko (Mangsa buli saya! Hehehe =P)
3) Mohammad Rozlan Dzulkifli (Budak suka menggila dengan saya! XD)
4) Wan Nadia (Geng admin dan juga kawan rapat XD)
5) Hidayah Nizam (Geng admin dan juga kawan rapat XD)
6) Syahirah Haziqah (Peminat novel Ain Maisarah dan juga rakan yang boleh dipercayai)
7) M Faridzuan Majid (Co-author saya! Kawan baik saya juga!)
8) Milo (Rakan debat!)
9) Ahmad Solihin (Rakan admin! Peminat game!)
10) Balqish Humairah (Rakan admin!)
11) Peminat-peminat Ain Maisarah

DI SEKOLAH
1) Syakir
2) Syis Sazali
3) Dan lain-lain

Thanks for being my friends =D

Bangga sangat ada kawan-kawan macam kamu semua =)

Oh! Hari ini juga berlangsung pelancaran blog Fanpage AinMaisarah!

Mahu baca? KLIK!

Baiklah, itu sahaja..

Dengan ini, saya mengucapkan..

SELAMAT TAHUN BARU!



THANKS FOR READING THIS NONSENSE

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment