Friday, December 9, 2011

Kawan-kawanku! - Selamat Hari Jadi =)



Assalamualaikum...

KAWAN-KAWANKU!

Hari ini, bersamaan 10/12/11...

Ialah ulang tahun kelahiran dua orang kawan rapat saya...

1) Muhd Adam Hazim (turning 15!)

2) Wan Nadia (turning 12!)

Biar saya ceritakan seorang demi seorang ok?

Gambar ini saya yang tangkap tahu!

Mereka tak kreditkan nama saya pun =(

Ini ialah gambar Muhd Adam Hazim

Dia sangatlah 'sporting'

Kadang-kadang jiwang juga.. Jenuh nak melayan bila dia jiwang >.<

Kami kenal semasa kami tingkatan 1 =)

Seorang pemain 'game' yang kuat..seperti saya...

Secara ringkasnya, saya selesa berkawan dengan dia!

Ini ialah gambar Wan Nadia

Kami baru kenal tahun ini

Seorang yang gila-gila

Dan juga seorang yang sangat baik (Nadia jangan kembang!)

Kuli saya di Fanpage AinMaisarah

Rakan sejawat sebagai Admin Bawah yang tidak berkuasa

Dengan ini, saya selitkan sebuah lagu yang sesuai untuk hari yang bahagia ini..

Selamat hari perkahwinan..EH...Hari Jadi!

Semoga berbahagia hingga ke anak cucu...EH...Semoga panjang umur!

Dengan ini, saya selitkan sebuah lagu..


Aik? Salah lagi?...Hish... (Serius, saya rasa mereka berdua serasi! XD)

Haaaa....Baru betul...

Selamat hari jadi saya ucapkan!

p/s : Hari ini juga tarikh tutup untuk pertandingan "CIPTA LAGU BERDASARKAN AIN MAISARAH"..boleh sertai lagi..tapi esok sudah tidak boleh =)

Thanks for reading this nonsense...

Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment