Wednesday, December 7, 2011

Musical Interview - Big Time Rush!

Baiklah! Hari ini saya akan buat segmen Musical Interview ...

Musical Interview senang saja...

Saya akan letak satu artis...

Dan contoh lagu...

Dan ceritakan sejarahnya...

Macam mana artis itu dapat nama...

Itulah namanya..Musical Interview!!

Musical Interview hari ini, saya akan ceritakan tentang Big Time Rush

Mula-mula! Kita dengar lagu kegemaran saya dulu OK?




Nama lagu ini ialah Paralyzed

Apa itu Paralyzed?

Mengikut Google Translate, Paralyzed dalam Bahasa Melayu ialah LUMPUH

Tapi dalam lagu ini..Paralyzed ini bermaksud...

KAKU...Apabila orang ini nampak orang yang dia suka..

Dia jadi KAKU...

Semua dia tak boleh buat...tak boleh cakap...tak boleh gerak...tak boleh bernafas dan lain-lain =)

Ada dinyatakan di dalam lirik:

"I tried to speak, but girl you got me tounge-tied..."
"I tried to breathe but I'm....f-f-f-frozen inside"
"I tried to move but I'm stuck in my shoes"
"You got me paralyzed, paralyzed, paralyzed"


...

Baiklah...

Dengarlah lagu tu ok?

Saya nak cerita tentang Big Time Rush a.k.a BTR...

Saya kenal BTR mula tahun ini

Februari rasanya..

Kumpulan ini dianggotai oleh 4 orang yang SANGAT berbakat

Ahlinya ialah, Kendall Schmidt, James Maslow, Logan Henderson dan Carlos Pena Jr.

Nama pun agak pelik bukan?

Setiap orang ini ada kelebihan sendiri..

Nak tahu apa?

Kendall - Suara yang TOP! Sedap sangat suaranya!
James - GREAT HAIR!! NICE VOICE!!
Logan - Rapper kumpulan ini... Suara lain daripada yang lain...Dengar dia cakap boleh cair =D
Carlos - Ahli yang paling comel...Ahli yang paling kelakar and selamba =)

Nak tahu lagi tentang mereka?

Klik sini

Assalamualaikum..

Thanks for reading this nonsense!

No comments:

Post a Comment