Wednesday, December 7, 2011

Entri pembuka blog!

Assalamualaikum...

Wah... Hari ini baru saya rasa nak 'blogging'...

Orang selalunya 'blogging' guna singkatan seperti "aq,ko,sy,awk"

Tapi saya nak guna Bahasa Melayu Tinggi a.k.a BMT..

Kadang-kadang tak tinggi pun... Cuma saya nak biasakan untuk guna ayat penuh =)

Tetapi kadang-kadang pun saya guna Bahasa Inggeris

Suka hati sayalah! Blog saya! =D

Ok...

Blog saya ini dirasmikan oleh saya sendiri pada 8/12/2011

Idea untuk buat blog ini tercetus apabila ada seorang kawan saya nak tengok blog lama saya...

Bila saya tengok blog lama saya itu...saya cakap

"Apa benda aku tulis ini? Asal tak faham?"

Sebab saya tulis guna singkatan...

Maklumlah, dulu saya selalu guna singkatan...

Sekarang dah kurang...

Sebab kenapa?

Nanti saya cerita...

Well, enjoy the blog..

I will update the blog if I have the time =)
Dengan ini, saya Amin bin Azhar dengan nama pena Adzamin...
Akan membuka blog ini dan akan mengemaskini blog ini dari semasa ke semasa...
Thanks for reading this nonsense =D

No comments:

Post a Comment