Wednesday, December 7, 2011

Pengenalan blog saya!

Assalamualaikum...
Di entri ini, saya akan menceritakan tentang blog saya...
As you all know, blog is the place where we express our feelings, like a diary...
Tak faham?
Biar saya terjemahkan =P
Blog ialah tempat kita meluahkan perasaan kita, macam sebuah diari...
Pemilik blog itu BEBAS menulis apa-apa sahaja yang terpahat dalam hati mereka...
Ok...Ok...
Dah jauh dah ni!
Saya sebenarnya nak buat blog saya ada segmen-segmen..
Tahu tak segmen itu apa?
Alaaaa...macam dalam cerita Tom Tom Bak tu...
Jom Borak! Siapa itu! Ada Bakat ke?
Macam itulah!
Tapi segmen-segmen saya lain sikit...
Nak tahu saya nak buat segmen apa?
Berikut ialah segmen-segmen yang akan saya lakukan:-
1) Musical interview
2) Kawan-kawanku!
3) Koleksi aku!
4) Dear P.O.D,
5) Pengumuman terkini
Itulah segmen yang saya akan buat =)
Nak tahu apa maksud segmen-segmen itu?
Tunggu entri seterusnya!
Assalamualaikum! Thanks for reading this nonsense!

No comments:

Post a Comment