Tuesday, December 13, 2011

Koleksi Aku - Aku Mahu Saiz S


Assalamualaikum

KOLEKSI AKU

Hari ini, saya akan menceritakan tentang buku Ain Maisarah yang ke-2 iaitu

AKU MAHU SAIZ S

Ya, saya tahu...

Nama buku itu girly bukan?

Tak sesuai dengan budak lelaki bukan?

No matter!

Ada juga penulis lelaki yang menulis buku tentang perempuan bukan?

Contohnya, Azanil Fitri, penulis buku Diari Gadis Bintang ...

Kaver-nya memang girly...tapi penulisnya lelaki..

So, tidak ada masalah seorang lelaki membaca novel..OK?

Back to the topic

Ini kaver buku Aku Mahu Saiz S








Warna pink juga...sama macam Aku Mahu Popular XD









Buku ini cerita tentang apa?

Tentang orang yang mahu kuruslah..

Hehehe...Sebenarnya, cerita ini tentang tiga orang gemuk yang mahu kurus! (Bukan saya sudah cakap ke?)

Mereka ialah Edrina, Widya dan Umi...

Kemudian, ada pula kumpulan The Size S

Kumpulan itu terdiri daripada tiga orang juga

Iaitu Sri Hana, Huda dan Nita...

Mereka bertiga berlagak sangat sebab mereka kurus

Kesian Edrina, Widya dan Umi...

Kemudian mereka berenam bergaduh...

Selepas itu...Selepas itu...

Bacalah sendiri!

Thanks for reading this nonsense

Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment