Friday, December 9, 2011

Koleksi Aku! - Aku Mahu Popular

Assalamualaikum,

Koleksi Aku!

Koleksi Aku! ialah di mana saya akan menceritakan salah satu daripada koleksi buku, gambar dan lain-lain...

Hari ini, saya akan tunjukkan salah satu buku kegemaran saya...

AKU MAHU POPULAR karya AIN MAISARAH

Siapa itu Ain Maisarah?

Mari kita lihat.........









Cun tak? Cun tak?



Mestilah cun! ini Ain Maisarah!=D







Sebenarnya, saya mula mengenali Ain Maisarah adalah pada tahun lepas...

(out of the topic!)

Nanti saya buat satu post khas untuk Ain Maisarah ya!

Hari ini.. Kita cerita tentang Aku Mahu Popular...

Bukan saya! Bukan saya! Nama buku itu Aku Mahu Popular!

Ini gambar kaver depannya =)







Cantik bukan?












Buku ini menceritakan tentang Farah dan Ina yang mahu menjadi Popular...

Mereka mahu Popular mengalah THE WANNABABES

Siapakah itu THE WANNABABES?

Cerita lain!

Nanti saya ceritakan!

Yang boleh saya cerita, kumpulan ini dianggotai oleh 7 orang yang gedik-gedik belaka..

Dan mereka MEMANG Popular!!

(dah jauh dah ini...Mana saya berhenti tadi? Aha!)

Selepas itu, Farah dan Ina buatlah "TO DO LIST IN ORDER TO ACHIEVE POPULARISM"

Dan terjadilah benda-benda yang tidak sepatutnya berlaku!

Siapa nak mula kenal Ain Maisarah...

Saya syorkan buku ini =)

Thanks for reading this nonsense!
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment